Perlukah beri peluang pada suami penagih dadah?

Admin
0
haruskah aku memberi peluang lagi kepada suamiku walaupun sebelum ni dah berulangkali aku memberi peluang ... dia kembali ke jalan salah (dadah) namun aku dapat mengesannya cuma kali ini aku bertegas kerana aku tahu tingkah lakunya itu membuktikannya .. kami pernah 9 bulan terpisah kerana rawatannya tapi dia tidak boleh berubah juga .. namun dia berjanji akan STOP dari mengambil benda tu .. haruskah aku memberi peluang? ... anak2ku amat rapat dengannya , aku juga tak mahu mereka kehilangan kasih sayang ... apatah lagi anakku baru sihat dari penyakitnya ... sukar untuk aku membuat keputusan ..walaupun dari segi kewangan aku mampu tanggung anak2ku kerana sejak berkahwin memang aku yang memikul tanggungjawab itu malahan sekarang pun tp kasih sayang seorang ayah? .. aku ingin bahagia dengan dia dan anak2ku tp ,mana mungkin jika benda tu mempengaruhinya .... tolonglah...

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)