Suamiku baik. Tapi aku jatuh cinta dgn suami orang melalui Facebook

Admin
0

Assalamualaikum

Saya adalah seorg isteri kpd suami yg terlalu baik,yg menyanyangi diri sy sepenuh hatinya..Walaupun dia berada d sisi sy..tapi sy rasa jiwa sy kosong..sypun x tahu knp jiwa sy sebegitu rupa.

Saya sedar suami sy mmg menyintai sy..sy tahu..Ntahla..

Saya telah berkenalan dgn seorg lelaki melalui fb...lelaki itu lebih muda dr saya..lama kelamaan kami telah mencurahkan rasa hati masing-masing dan ianya membuatkan ada rasa cinta antara kami.

Dia telah berjanji utk bahagiakan sy.

Saya tahu begitu mustahil utk sy berkahwin dgn lelaki tersebut kerana sy tidak mahu rumahtangga sy hancur yg sy bina selama 9 thn ini

Diapun tidak mahu meruntuhkan rumahtangga saya..tapi dia menyanyangi saya sepenuh hatinya. Saya tidak mahu kehilangan suami dan kehilangannya.Saya buntu sekarang.Saya mmg bertekat agar tidak menghubunginya lg..tp..semakin sy lupakannya..semakin sy mengingati dirinya..

Setiapkali sy sembahyang sy akan menangis dan memohon ampun atas kesalahan sy terhadap suami sy dan memohon agar d beri petunjuk kpd sy

Sy rasa bahagia apabila berhubugan dgn lelaki tersebut..walaupun kami x pernah berjumpa..

Ianya begitu sukar utk sy lupakannya..

Tolongla sy..

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)