Wednesday, November 9, 2011

Kawanku bercinta dgn suami orang. Dituduh PERAMPAS, PELAC*R, XDE MARUAH

saya mempunyai kawan yg ada masalah ni.. i kenalkan sebagai M..M bercinta dengan suami orang.. bercadang untuk berkahwin.. dan dia sendiri tahu yang z(si lelaki) ni sudah beisteri dan dikurniakan beberapa org cahaya mata.. malah dia mengenali isteri si Z dan pernah menjadi kawan sblm ini . dye bgaikan meletakkan bom dalam baju sendiri.. tapi M x sengaja, bukan niatnya untuk melukakn hati kawanya.. tapi apa daya dia? ceritanya bermula apabila M mengenali sI Z..sikap Z yg rmh.. bertnggjawab..

pandai ambil hati membuat si M jatuh cinta tanpa dia sedar.. hari2 saya nampak Z col M.. sy nmpak diorang sgt bahgia.. dan Z pula dari perbuatan nya.. sy thu dia sgt cintakan kwn sy.. kerana mybe itulah cinta sejati nya.. menurut kwn sy Z berkahwin dgn isteri diatas sebb tertentu..mulanya tiada sipa yg thu perhubungan mereka selain sy..tapi akhrnya lubang yg selama ini cuba ditutup tetap terbuka.. disaat inilah perhubungan mereka di uji seujinya.. 1 persatu ujian yg M hadapi..di tuduh PERAMPAS,PELACUR,X DE MARUAH dan mcm2 lg sehingga kan sy sendri yg dengar menitiskan air mata..tapi M tabah.. dia harungi semua 2..

wlpun sekeliling dye mula menghina nya.. dan Z pula sentiasa di maki hamun oleh isterinya. yg lebih buruk isterinya memburukkn suami sendiri depan semua org.. tiada lg rasa hormat.. syg .. entahla.. kata z mybe dye salah jugak kerana mungkin dia melukakan hati isterinya.. bg Z dia bertahan bukan kerana isterinya tetapi anaknya.. entahla.. susah unk di ceritakan.. tapi ini lah hakikat..Z selalu memberi semngat pada M.. kata Z.. kalau M saygkan dia.. dan ingin bersama walau susah dan sng M kena kuat semgt..

kesian kt diorang.. mcm2 diorang hadapi.. hidup M bagaikan manusia yg tiada nyawa.. x perlukan sy menceritakan apa yg isteri Z lakukan pada M.. ia cukup perit untk diceritakan.. M dan Z memg dikenali org..sebb sikap diorg yg ringan tgn.. tapi bila keadaan mcm ni KWN TERUS MKN KWN.. jasa diorg sebelum di bls dgn perhinaan..kenapa ada manusia sekejam itu.. salahkan mereka saling memcintai?

salah ke mereka hidup bahgia..salah ke?M cuma nk berkongsi kasih bukan merampas kasih..salah ke?kalau x salah nape buat diorang mcm ni? knp?? SY BUKAN EMOSI TAPI SAYA FAHAM APA YG DIORANG RASA!! M boleh cari lelaki yg kebih baik dari Z.. tapi M tetap setia walau ap pon yg berlaku..mybe kerana itulah jodoh.. sy kagum dengan diorang.. kagum dengan cinta diorang.. kepada kwn2 diluar sana harap dapat membantu saya untuk memberi semangat kpd kwn sy.. saya doakan mereka bhagia.......amin......

No comments:

Post a Comment