Suami ada perempuan lain & nak kahwin. Aku x sanggup bermadu.

Admin
0

aya telah berkahwin selama 12thn dan dikurniakn 4org ank (2gurls, 2boys)(umur sya 30, huby 40), sblum ni tiada msalah namun bru2 ni semasa mengandung ank bongsu yg ke-4, saya curiga dgn suami namun tiada bukti so sya bdoa kat Allah moga dberi petunjuk.

Tak lama lepas tu suami kantoi dgn saya smasa berbalas message dgn ppuan tu, pucat muka dia, so berlakulah pergaduhan antara kami, last2 dia mgaku ade ppuan lain. w/pun bru kenal tp dia dh pernah bjmpa dgn ppuan tu dan bukan stakat pjumpaan biase....hancur hati saya sbagai isteri...lepas tu huby minta nk kawin dgn ppuan tu....namun sya minta huby lupakn ppuan tu dan sggup maafkn ape yg jd demi ank2 dan xsggup nk bermadu...hajat si suami tu juga ditentang oleh kluarga belah suami....so lama lepas tu suami kata dah putus tp sya tahu dia masih menharapkn ppuan tu. saya juga pernah warning ppuan tu jgn nk mggangu huby sya lgi dan tlong pergi jauh dr hidup kami.....tlong beri pendapat/nsihat utk saya meneruskan hidup demi ank2 juga masih menharapkn suami yg masih sya sayang....jutaan trima kasih kpd smua

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)