Suamiku curang! Ada akaun Facebook lain.

Admin
0

Assalamuailaikum...

sya x tau nk mula mcm mana nii...

Masalah baru bermula semalam (Raya Haji ke 2)...saya dan suami bekerja..masing2 mempunyai Akaun FB..namun baru2 ini saya dapati suami ada akaun FB lain...dengan nama lebih canggih...bila ditanya suami mengaku tetapi jwpan dia..akaun tersebut cuma utk plying games...saja...

Kami suami isteri yg jarang bertemu...kerana suami bekerja di Penang manakala saya di Kedah...which is Weekend Husband..memandangkan cuti hari rya haji maka ysteday we all smua ke penang utk bersama suami...semasa berada di umah suami di penang...dia buka akaun FB yg baru tuu..utk main games..namun saya terlihat ada one girl slalu msg suami. bila ditanya pada suami dia cakap...x der apa2 normally dia x respon any msg from her. Allah itu maha kaya...suami tinggal kan laptop dengan FB dibuka mybe dia lupa nk off...beliau terus keluar beli lunch utk kami sekeluarga...Apalagi saya pun mula menyiasat apa yg dikatakan oleh suami...Tapi betul mmg x der msg reply..cuma komen2 biasa2 saja..Namun hati masih x puas ati...buka msg lain from same girl...ada msg minta pendapat & nasihat ttg lelaki from my suami...Namun hati saya masih ragu...subhanallah tetiba that girl online...saya menyamar sbg suami dan terus berchat ngan that girl. Sya ckpkan yg isteri saya dh tau pasai hubungan mereka..so that girl immediatelly suruh delete no phone dlm hp suami I...Masyallah bagai nk luruh jantung air mata tetiba mengalir...Saya terlalu percayakan suami...namun akhirnya saya dpt gak no phone that girl....

Masa suami balik dr beli lunch..I minta pinjam hp dgn alasan hp I x der bateri....so I pun cari that girl punya no phone...dpat mmg ada but with name of lelaki...mmg sah suami I berlaku curang ngan I..

We are marriage almost 16 tahun. I x tau nak buat apa...tolong la...I blur...mmg benda ini yg saya takutkan selama ini...I dh x percayakan dia...dah tahu nk buat apa niii..tolong lah...

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)