Ipar perempuan aku yang hasad dengki

Admin
0

Salam kisah rumahtangga.Di sini saya ingin membuat persoalan tentang masalah yang saya hadapi.

Saya mempunyai seorang adik ipar lelaki dan seorang perempuan bongsu.Masalah yang saya hadapi ini adalah dr awal perkahwinan sehinggalah sekarang saya melahirkan seorang ank.Saya tak tau macamna lg nk berhadapan dengan ipar perempuan saya.

Saya xtau apa salah saya sehinggakan dia menulis status di facebook dengan ayat: "bosan melihat gelagat org yang mempunyai perasaan PHD dalam diri..tolonglah ubah" . Nak kata saya perasan dia sampaikan kpd saya/ org lain tak jugak cause dia memang berperangai sangat berubah pada masa yg sama.

So, sy memang terasa sgt dia tujukan kata2 tu pda saya. Sehinggakan mak n ayah mentua sy sendiri xtegur dia dengan perubahan yang berlaku.And my husband sndiri xdapt tegur dia, sya rasa sgt2 tertekan n sedih n masalah yg berlaku ini. Hope tuan/puan dpat memberi pandangan n nasihat utk sya. TQ

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)