Mertua suka memaksa

Admin
0

Salam..

Tolong saya kawan2.. Saya tertekan sgt dengan kerenah mertua. Saya bahagia dgn suami cumanya suami saya seorang yg terlalu byk hutang. Akibatnya, saya yg baru saja menamatkan pelajaran telah dipaksa2 oleh mertua utk cepat bekerja supaya dapat membantu suami meringankan beban hutangnya. Saya telah apply kerja di merata tempat dan masih belum berjaya. Mungkin belum rezeki. Zaman sekarang bukan senang nak dapat kerja. Saya yg ada degree tak kisah utk apply kerja level spm semata2 untuk cepat dapat kerja. Tapi, dibantah mertua. Nak saya kerja tetap gaji ribu2. Bila masih belum dapat bising je. Saya tau mertua kasihankan anak mereka. Tapi sikap mereka menyeksa saya sedangkan suami punya hutang yg banyak sejak belum berkahwin lg. Saya rasa seolah-olah dah macam tanggungjawab saya pula untuk bayar segala hutang suami.

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)