Suamiku terlalu baik. Bagi sewa rumah percuma.

Admin
0

Assalammualaikum

Saya banyak membaca tentang perbincangan saudara2 yang banyak memberi didikan dan fahaman tentang Rumah tangga,saya terpanggil untuk menulis email ini bagi berkongsi masalah yang di hadapi.

Saya juga manusia biasa yang tak terlindung dengan masalah, Cumanya masalah saya mempunyai sorang suami yg begitu baik bukan sahaja kepada saya malahan kepada semua kenalannya tak kira lelaki atau perempuan,bukan setakat itu saja dia akan mmberikan pertolongan jika ada yang memerlukan kan .Itu lah sifat terpuji yang ada pada suami saya. Namun begitu ,saya sebagai seorang isteri terasa hati dengan kebaikkan suami saya yang kadang-kadang lebih mementingkan org lain dari saya atau anak2nya.kadang2 orang-orang yang di bantu nya mengambil kesempatan sepenuhnya diatas kebaikkan yang diberi,bila saya cuba menasihatinya kami akan bertengkar dah bergaduh. Antara perkara2 yang menjadi bahan ialah mengenai rumah2 sewa nya yang di berikan sewa bertahun2 tanpa mengambil Bayaran sewa sedangkan anak2 nya menyewa di tempat lain,bila disuruh untuk mengambil sewa perkataan yang akan keluar dari mulut nya "rumah itu dia yang buat".saya sangsi dengan perasaan saya sendiri samaada ini perasaan Cemburu atau busuk hati.Bantu la saya.......

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)