Aku benci suami. Aku 'main' dengan lelaki lain. Perlukah mohon maaf pada suami?

Admin
0

Assalamualaikum,

Kesah saya nie mengenai rumahtangga saya.....saya betul2 makan hati dengan suami saya dari mula kami kawin sampai lah sekarang nie sudah 10 tahun pun,,,

Klw nak dikatakan hari2 suami saya meluahkan kata2 kesat........cth dgn kata kesat..seperti b***,s***,p******,a*****..

Semalam dia cakap saya kepala hotak tul last saya ketuk kepala dia ...lepastuh dia balas balik mmg tahap kesabaran saya dah hilang betul selalu dia maki saya.......................

Kesah saya nie kalau nak ikut dah 2 kali saya dah tak tahan hidup dengan dia

Dah duduk berasing selama setahun mmg betul2 saya membencinya

Sampaikan saya pernah bersama dengan lelaki lain 8 tahun lepas (itu mmg kesilapan yg paling saya sesali )saya betul2 bertaubat sekarang

Saya nak bertanya adakah saya kena memohon ampun padanya Dan ceritakan kesah saya dahulu bersama lelaki lain?

Adakah saya patut bersabar dengan nyerr apabila dia memaki hamun saya?

Adakah saya berdosa bila saya memaksa dia bersolat?

Tolonglah reply soalan saya ini

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)