Anak lelaki aku selalu lihat aku kena pukul dengan suami

Admin
0

salam smua,suami ku telah curang...sudah berbincang tpi tiada jalan,aku sering dipukul apabila membicarakannya..mana mungkin hendak ku lalui sbb mak aku ada tinggal bersama,mak dh brjauh hati sbb aku sering marah apbila mak masuk cmpur rumahtnggaku..apa sbnarnya yg suami mahu driku..aku telah mengalah tpi dia tknk lepaskn aku..menjadi seorg isteri di zaman ni mencabar segalanya aku mempunyai anak lelaki dn sering melihat aku dipukul..mana hak aku seorg isteri..setiap bln perempuan itu dtg utk brjumpa dn tinggal di hotel,baru2 ni telah ditangkap kalwat kerna aku menjejakinya..tpi dia tidak tahu ...sbnarnya aku tk sampai hati aku brdoa agar suami kembali ke jln yg benar..

aku tidak punyai kekuatan lg...sedih melihat mak dan anak...bersyukur pada orang yang MENYAKITI ku kerana dia yang MENABAHKAN diriku, bersyukur pada orang yang TAK MENGENDAHKAN ku kerana dia yang MEMUPUK ku BERDIKARI, bersyukur pada orang yang MENJATUHKAN ku kerana dia yang MEMPERHEBATKAN kemampuan ku, bersyukur pada orang yang MENYIKSA ku kerana dia yang menguji KESABARAN dan KETABAHAN ku..walupn aku tk meluah segalanya disini tpi isteri2 di luar sana sampai ketabahan kita melaluinya??

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)