Wednesday, November 9, 2011

Bekas suami ganggu hidup aku

kisah sy berkaitan bekas suami saya....sy dah bercerai dgn dia dah 5thn...bercerai kerane dia turutkan pemintaan famly dia..anak sy da 5thn...perempuan....dia ceraikan sy umur anak 72hari..tanpe rase belas kasihan famly dia buat sy mcm tu...tapi sy xmengalah n sy xkisoh dari sy tanggung sakitnye sy duk dgn dia...sy mengandung dulu sikit pon dia x ambik kisah...duk kehulur ke hilir dgn betine tuhh..sampai kan sy turun darah time tu 7bulan sy preggy..

sy coll dia banyak kali tak xdapat2..sampai kan sy msk wad...dia ponx mai melawat sy...sy rase mc takde suami lak time tuh...sedey tuhan sje yg tahu...kakak dia lah segala punce nye..mulut mcm sial..depan sy baik bukan main..belakang sy ditikam2 nye sy....mcm2 cerite duk reke2 hal sy...xpe sy cakap kat suami dulu leps dia cerai kan sy..'.tuhn tu adil...ko tgk lah..aku x mintak..tapi jike berlaku pd famly ko..ko tahu lah mcmane..allhamdullilah ko leps kan aku hari"buat ape kalo duk serumah sampai setahn sy x bercakap ngan suami..mcm tunggul..punce selpas dia balk dari rmh kakk dia...hmmmm bayang kan lah sy berpantang..dia anak beranak duk g jenjalan ngan betine tuh...habis satu fmly kenal..kalo pempuan tu ok sy x kisah lah..tapi bohsia je kalau kat tempat sy semua kenal ngan betine tuh...sy da serang n tampr bidak tu dulu..tapi..da laki yg kemaRUK sangt....kawan suami banyk bg dorongn......time tuh..semua memihak kepade sy...ye sekarang sy ade bisness sendiri,,,kai kereta sendiri...dulu sush gak tapi....

tapi time tu sy berkerja pon oke gaji..setakat anak sorang sy mampu...skunk..sy da kawen lain baru lagi...6bulan...kawen ngan ank teruna..umur sebaya sy..sy kawen nie pon sy da kenal lame suami sy sekarang...kenal sebelum sy kawen ngan bekas suami sy lagi....sy bahagia lah skunk...apa yg saya tak dapat ngan suami dulu...sy dapat segala2 ngan suami sy skunk...tapi.....tetibe bekas suami sy nak rujuk balk...terkejut nya sy.....tuhan sj yg tahu..selalu datang kat kedai sy...sy kalut x tentu pasal...sy da cakap kat dia sy da kawenn..dia tak percaya...masaallah sekarang suami sy skunk cemburu habis ngan bekas suami sy....

sy gaduh2 hari tuh,,,,tapi suami sy mcm dah pikir macm2....sy cakap kat dia sy da takde perasaan dah....tapi dia cakap memang dia takleh tgk bekas suami sy....dia x suke.....sy tunjuk kad kawen..baru bekas suami sy tahu..tapi ttp mcm gile talak....nafkah anak xtak abai kan....mslah skunk...suami da buat mcm2 andaian..sy takut..sy takut sangt...kerane bekas suami sy bergaduh lagi....

No comments:

Post a Comment