Isteri dibelenggu masalah

Admin
0
xcly saya tak beberapa arif tentang agama islam ni..kami dah berumah tangga selama 4thn dan dikurnia kan seorg putri yg comel...saya seorg yg agak agresif,peramah dan happy go lucky..suami plak pendiam,penyabar dan cool..oleh sbb tu saya pilih dia untuk jd pemimpin saya dunia dan akhirat...
semenjak dua menjak ni cemburu dia melampau2..hingga kan saya tak tahan dgn sikap dia tu...saya ajak berbincang utk berdamai dan mebetulkan keadaan...dan akhir nya kami bergaduh bertumbuk di depan khalyak ramai...saya melawan hanya kerna utk mmpertahan kan diri..
jauh disudut hati dah tak ada cinta lg..yg ada hanyalah dendam...saya pantang klu lelaki naik tangan kat pmpuan ni...xsangka bleh blaku kat atas diri saya...saya terdiam,menangis dan hanya mampu berdendam...tgok muka dia saya rasa nk bunuh ..tp bila melihat ank yg comel tu saya rasa tersentuh dan.......dgn xsengaja saya memaafkn dia...
kwn2 bagi cadangan biar saya tuntut cerai shj...saya tengah bingung..ap yg patut saya lakukan...knapa suami boleh berubah sedemikin rupa sedangkn selami ni dia amat penyabar...saya amat meyayangi dia..(dulu)sekarang saya dah taknk tgok muka dia,bersama dia..dan hdup dgn dia
tp dia sampai mati pn tak nak ceraikan saya...argh......kusut gler

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)