Wednesday, November 9, 2011

Isteriku terlalu berahsia. Ada skandal dengan lelaki.

Semalam 3 July 2011, jam 8 pagi tiba2 handfon isteri ku berbunyi disebelah ku. Lalu ku berikan handfon kepada isteri ku yg berada didalam bilik. Terdengar suara lelaki dari handfon tersebut. Kemudian jawab isteriku "Kat rumah ler dengan suami". Tiba2 setakat tu aja perbualan nya. Aku pun tanya lah sapa yang telefon? Jawab nya Gee telefon (Kawan perempuan yang satu ofis dengan nya). Aku pun hairan sebab suara dalam telefon tu lelaki. Aku pun tanya balik.. "jangan nak menipu memang clear suara lelaki tadi, sapa tadi tu?? Bak sini tengok nombor dia. sambil aku cuba mengambil handfon dari tangan nya. Tiba2 dia menengking aku "Kejap ler!!!" sambil merampas kembali handfon dan berbuat sesuatu ngan telefon. Aku pun terdiam tak tau nak komen apa.. lepas tu aku terus keluar rumah dan balik jauh2 malam. Ari ni pun aku tak balik2 lagi rumah. Aku tak tahu apa nak buat dan tak tahu apa nak fikir. Aku tak suka fikir2 negatif tp kalau dah macam ni mesti ada sesuatu. Aku ada tanya dia siapa tu? dia pun mencerita kan kesah yang payah aku nak percaya. Ala air liur bukan kena bayar pun sapa2 pun boleh reka cerita.

Harap kawan2 disini boleh tolong bagi pendapat apa yang patut saya buat.

Suami Bingung

2 comments:

  1. sabar tuan, setiap yang berlaku ada hikmahnye.. melarikan diri bukan jalan penyelesaian.. buat solat istikharah, memang betul ketika ini dan saat-saat sebegini hati bagai dicarik2, sakitnye xterkata, harapkan isteri setia, rerupenya ada rahsia di belakang suami.. mohon petunjuk, doa dan sentiasa bertawakkal dengan Allah.. kalau nak kepastian cube intip pergerakan isteri, upah org yg kita boleh percaya utk simpan rahsia sebab benda ni dah melibatkan maruah. kalau benar ada benda yg xelok berlaku, jangan melenting, rujuk pada Jabatan Agama yang berdekatan dan mintak nasihat.

    ReplyDelete
  2. Sakit nya hati si suami bila diperlakukan sebegini...

    ReplyDelete