Kahwin dah 12 tahun. Manis sikit, pahitnya banyak.

Admin
0

Salam...

Sy dah mendirikan r/tangga selama 12 tahun. tp dlm tempoh 12 thn tu, mcm2 berlaku. yg manis sikit, yg pahit terlalu byk. selalu sgt bergaduh. kdg2 sbb kecik pun boleh jd perang dunia. sy jenis wanita yg terlalu mengalah dlm setiap hal. apa yg mampu dilakukan setiap kali selisih faham hanyalah MENANGIS... hanya air mata menjadi teman. walaupun kdgkala puncanya dari saya, tetapi keputusan yg suami ambil hanya menambah kekusutan dalam hubungan kami. tapi yg nyatanya, saya terlalu menyayangi suami saya. walaupun dia pernah bersikap kasar pada saya tetapi sy sygkan dia. takkan pernah ada orang lain di hati sy selain dia, walaupun dia pernah menDUAkan saya, tapi itu perkara lepas dan kalau diizinkanNYA, sy tak mahu lagi menghadapi hari2 seperti itu lagi. SAKITTTT.... memang sakit kalau di hati suami yg kita sayangi ada terselit untuk wanita lain. tapi itulah kenyataannya. apabila kita selalu mengalah dan si suami pula memikirkan yg kita tak boleh hidup tanpa dia, maka makin terserlah keEGOan mereka..

masalah yg sy hadapi, kdg2 dia boleh bermasam muka tanpa sebab. tengah elok2 bercakap dia boleh senyap seolah2 sy ada buat salah dgn dia pada masa tu,tapi dia xnak berterus-terang. kdg2 sy tak faham apa masalah dengan suami sy tu. sedih betul bila diperlakukan mcm tu. tapi bila kita wat mcm tu pd dia, tahu pulak nak marah..

Sy perlukan nasihat dari tuan/puan bagi membantu sy menghadapi dan menangani masalah ini.

Terima kasih kerana sudi membaca.

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)