Kami hampir terlanjur, mak girlfriend tak berkenan

Admin
0
saya belum lg mendirikan masjid....cuma skrg masaalah saya....saya lelaki....setahun sudah graduation...bekerja di bahagian pelaburan...pasangan saya akan grad awal tahun depan...jd masa grad saya nak mengikat tali petunangan...jd...masaalah tmbul bila pasangan saya mengajukan soalan pasa ibunya tentang saya dgn soalan...berkenan atau x dgn saya...dah hanya tidak jawapan diterima...perhubungan dah menjangkau hampir 4 tahun..tiada sebab kenapa x berkenan...saya dah bekerja...dah ada rumah...kereta...ape lg y saya perlukan...duit hantaran sudah disediakan...pasangan mmg pernah merancang untuk mendirikan masjid bersama...tiada ragu2...kesedihan teramat melanda jiwa...skrg ape usaha...saya nak berjumpa dgn ibu pasangan...tetapi pasangan tkt nt dia dan ibu akan bergaduh...atau bermasam muka...saya dgn niat tulus ikhlas ingin menjadikan sbgai isteri bukan hamba...ape y perlu saya lakukan.....saya muda setahun dari pasangan...dan hampir terlanjur...nasib baik iman kuat di dada...dan kami dapat menghindari berlaku perkara di luar batasan...berpegangan tangan jauh sekali...hanya senyuman...menunggu menjadi halal untuk didekati...menjadi penyokong dimasa hadapan...

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)