Setiap hari aku teringin bersama suami ku tapi dia tak larat nk layan

Admin
0

Salam,

aku dah tak tau mana nk tuju dan minta pendapat. Aku harap kawan2 dapat memberi sedikit pandangan atau nasihat.

Aku baru berkhawin 3 bulan. Hubungan kami seperti pengantin baru tapi tak mcm pengantin bila tiba waktu ingin bersama. Suami ku berkerja sebagai seorg chef disalah sebuah hotel. Bekerja mengikut shift. Aku pulak berkerja mengikut waktu pejabat. Hubungan kami setakat ini baik dan mesra.

Masalah aku adalah aku teringin sekali bersama dia setiap hari. Aku ghairah melihat dia tapi malangnya suami aku tal larat untuk memenuhi kehendak nafsu aku. Aku hanya ingin sekali sehari tp itu pun dia memohon maaf pada ku mengatakan dia tak larat. aku sedih. Dia seorang lelaki normal tiada masalah lain. Pernah sekali aku minta pada dia tetapi dia menjawab jangan mendera dia..aku sedih..mendera kah aku..kejam sangat kah aku.. dengan siapa aku nak minta lagi kalau bukan dengan dia..apa patut aku buat..Buat2 sibuk nanti dia akan cakap aku mengabaikan dia..mohon minta pendapat..

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)