Thursday, November 10, 2011

Suami curang, main perempuan lain, isteri orang pulak tu

Assalamualaikum...saya x tau nk buat apa lagi dah...skrg ne cuma brserah jer....Saya dah kawin ngan suami dah 6 tahun dan dikurniakan 2 org anak..Selama kawin ngan suami...dia x prnah buat hal...dia seorg suami yg penyayang, romantik, dan sgt ambik berat...smpai lah bulan lalu...secara x sengaja...saya trbaca sms kat hp suami...sms dari seorg PEREMPUAN....siap panggil2 hubby lg....jantung saya brdenyut laju saat trbaca sms trsebut...PEREMPUAN tu saya kenal...dah ada suami jugak pun...
Saya pun call PEREMPUAN tu dan tnya apa hubungan dia ngan suami saya smpi sms awal pagi siap panggil hubby lg...!!tp PEREMPUAN tu x mengaku...dia cakap salah hntar sms...saya pn tnya kat suami....tp x mengaku jugak....
Dipendekkan cerita....stelah saya siasat....memang dorang ne ada hubungan sulit....saya pksa suami...finally...dia mengaku semuanya....yg buatkan hati saya hancur....hubungan dorang ne dah sampai ke ranjang....YA ALLAH....rasa bagai nk pitam bila suami buat pengakuan....tp..saya nk buat camne....benda dah jadi....
Saya nk cerai ngan suami sb x dpt trima prbuatan sumbang dia tu....tp...suami x nak cerai....siap menangis merayu lg....suami cakap....dia sgt2 mnyesal...demi anak2 saya teruskan hubungan ngan suami smpi ke hari ni....tapi....tiap hari....saya dibayangi perbuatan suami ngan PEREMPUAN tu....sakit hati!!!!!kenapa suami sanggup melakukan hal seumpama ini..?saya prnah tnya kenapa??saya ada masalah?dia x 'puas' kat saya?jawapan suami....saya xde masalah....dia pn x tau mcmana hal tu boleh jadi smpi mcm tu....saya nk cerai ngan suami dan suruh suami kawin jer ngan PEREMPUAN tu tp suami cakap dia x nak...saya heran....kenapa suami buat hubungan smpi trlanjur mcm tu tp x nak kawin ngan PEREMPUAN tu...?skrg...saya buntu....apa yg patut saya lakukan....patutkah saya teruskan rumahtangga saya ne @ tglkan jer suami yg curang tu...skrg..saya mnjalani kehidupan seharian dgn dibayangi setiap prlakuan suami ngan PEREMPUAN tu....tolonglah....bantu saya....saya sayangkn rumahtangga, anak2 dan suami...tp..pd masa yg sama hati saya SAKIT sgt....saya x dpt trima prbuatan suami terhadap saya.....apa yg patut saya lakukan skrg...?tolonglah saya...

3 comments:

  1. sedehnyer..ape la statusnye sekarang..duhai isteri2 yg teraniaya redha la segala perbuatan suami kerana Allah..hanya kerana Allah kita hidup dan hanya krn Allah kita mati..

    ReplyDelete
    Replies