Suami mengaku tak dapat lupakan girlfriend lama dia

Admin
0

Saya dan suami telah berkahwn hampir 4tahun...seawal perkahwinan da macam2 ujian yang kami tempuh bersama..apa2 terjadi saya tetap disisinya...berkat perkahwinan kami dikurniakan 2 puteri yg comel serta bijak...dan tidak lama lagi kelahiran seorng bayi lagi...aku dijangka bersalin hujung bln 8 @ awl bln 9...semasa mengandunkan ank ke2 aku dapat tahu yg suami ada kekasih hati...pada mulanya ia hnya sekadar kawan biasa...tetapi lama kelamaan perhubngn itu menjadi rapat...mulanya dr saya dalam pantang ank ke2...bertapa luluhnya hati saya...dlm keadaan saya dlm pantang suami boleh berjalan2 ke Melaka bersama sidia...semuanya petunjuk dara Tuhan kepada saya...satu persatu saya diujinya...saya redha...masa ank ke2 berumur 4bln suami mengaku semua kesalahanya dan minta maaf atas ketelanjuranya...saya terima dengan redha sbb sya msh sygkanya...kami jlnkan kehdpn mcm biasa dan saya disahkan mengandung 3mggu..tetapi kata2nya dusta belaka...satu hari da berterus terang yg dia tidak pernah lupakan sidia n klu blh nak mengakhiri dgn perkahwinan atas restu saya...masa tu hati saya hancur berkecai...smpai x terucp ape2...yg terlintas dikepala apakah dosaku smpai kau buat aku begini...lantas saya berkata "klu papa mahu berkahwin dgnya pergilah dan lepaskan saya..sbb saya x boleh hidup bermadu n berkngsi kasih syg dgn org lain...saya buat semua itu bkn utk kepentngn saya ttp utk papa n saya redha dgn ketentuanya...sbb saya yakn saya x ikhlas jika saya dimadukan..maafkan saya.."

Selepas 2mggu aku menanyakan apakah keputusan yg suami lakukan..jawapan dia tetap sama masih belum putuskan apa2 ngn sidia...suami berkata padaku "aku hnya pntngkan dr sndr n xfaham keadaanya" akhirnya aku juga dipersalahkan...aku buntu....dalam permasalahan ini adakah aku dipihak yg bersalah...sbb memang aku x sanggup hidup bermadu...aku buntu...apa yg aku harus lakukan...

Untuk pengetahuan semua jika saya dan suami bermasalah kami tidak pernah bertengkar apatah lagi mukul memukul antara 1 sama lain...kami akn berbicara dgn nada yg lembut...

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)