Thursday, November 10, 2011

Suami suka maki-hamun dgn kata2 kesat. Panggil saya babi, sial dll

Disini saye cuma ingin meluahkan apa yg terpendam sahaja...saya dah berkahwin selama 2tahun lebih dan mempunyai seorang ank..saya mempunyai seorang suami yang panas baran,,,bukan nk cerita pasal perangai buruknye...tp xtahan memendam dalam ati ni lg dah..bile berlku hal kecik pun bleh jadi besar..cepat memaki2 saya..cth dgn kata kesat..seperti b***,s***,p******,a*****..mcm2 lg la...saya just besabar dan menangis saje tau..

balik rumah pun jarang..4@3 kali sekali balik walaupon dr umah ngn tempat kerjanye cuma 45minit sahaja..dia lebih suka atau pentingkan kawan dari saye dan ank...kalo keluar rumah..3@4pagi baru balik...kdg2 mlam minggu 8 pagi baru balik..ari2 camtu balik lewat pagi..

dia ade wat loan bank gune name saye..tp xabis baya pon lg...kirenyer dia bnyak utangla ngn saya..bukan nk bekira..tp kalo dah asyik camni jer..mana tanggung jawab suami tu..

lg 1..bile tinggal d rumah mak..org kata..telan mti mak..luah mti bapak...peribahasa org dulu2 kot..famili saya bising dh...rase macam nk divorced jer..

walopon ade jugak kebaikan yg dia lakukan..tp xbanyak...saya buntu la...ape yg harus saye laku kan sepatutnyer..

4 comments:

  1. salam, bersabar itu besar ganjaran nya, tetapi saudari harus ingat, fikirlah lebih dari segi kebaikan, sayang mana pun kita, mgkin bukan dalam ikatan. sayangilah diri saudari. saya kagumi ketabahan hati saudari.

    ReplyDelete
  2. Bykkan bersabar. Allah pilih saudari untuk diberikan ganjaran pahala. Cuba check adakah suami saudari mempunyai bipolar personality disorder?eloklah share ngan family saudari. Bersabarlah dan sentiasa tawakkal pd allah selagi mampu.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete