Akhirnya aku bercerai jua

Admin
0

terima kasih kepada yang memberi pandangan ... sy dan suami sudah berpisah pada 7 april lalu di mahkamah setelah sy memfaikan permohonan perceraian ... sy sudah tidak mampu memberi peluang lagi ...kerana ketagihannya dia dibuang kerja dan semakin menjadi2 menipu saya ...dalam masa g sama ibu dia meninggal dunia namun dia masih belum sedar juga dari kesilapannya ...sy nekad meninggalkannya dgn harapan dia akan mengubah sikap namun sy lihat sebaliknya ...namun skrg adik beradik dia menyalahkan saya kerana meninggalkan dia dgn ayahnya dan kata mereka sy meninggalkan masalah kepada keluarga mereka ... patutkah sy dipersalahkan setelah sy berkorban segala-galanya ... sdgkan tugas menyara keluarga adalah terletak dibahu suami bukan dibahu seorang isteri ... sejak perceraian tersebut suami tidak mengambil tahu hal anak2... dan sejak sy tinggalkan suami sy adik beradiknya langsung tidak bertanya khabar ttg anak2 sy ... tak mengapalah jika sy dipersalahkan ...mereka pun akan berkahwin suatu hari nanti ... dan mereka akan rasa jika mereka mendapat jodoh seperti saya ... alhamdulillah kerana sy telah keluar dari masalah tersebut dan semoga sy diberi kekuatan membesarkan kedua-dua anak saya ... tq KRT kerana sentiasa sudi berkongsi rasa dgn saya..

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)