Wednesday, November 9, 2011

Aku dalam pantang. Leher suami ada love bite

assalamualaikum semua... sy seorang surirumah dan punyai seorang anak lelaki... anak sy lahir pd 5 mac 11... kami berkawen pd usia yg sgt muda... malang nye suami sy selalu buat hal... setiap kali dia buat hal sy maafkan dia dan berharap dia akan berubah... sepanjang perkenalan kami dia banyak sakit kn hati sy, semua nye sy pendam dlm hati sbb masih syg kn suami... saat melahirkan anak pertama kami suami nampak sgt teruja... sy jenis yg positive so x pk bkn2 pun...

mase dlm pantang kami terpakse jauh sbb sy dkt rumah org tua dan suami di KL... malang nye saat teruja suami pd anak sulung kami x lama, dia mula berubah... x call tanye kabar, x sms tanye anak & x beri kami nafkah... sy harapkan duit yg org bg pd anak je... nak mintak org tua sy mmg boleh tp segan sbb sy dah jd tanggungjwb suami... YAALLAH tuhan je tahu ape perasaan sy ketike itu... lepas habis drh nifas sy, sy nekad tinggalkn anak tok mencari kebenaran di atas rase curige terhadap suami.. sampai je sy di rumah kami, sy terbace sms dia dengan perempuan lain.. bukan itu je yg sy temui, malah sy nampak tande2 merah di leher suami (lovebite)...

masyaALLAH ape dosa sy smpai dia sanggup mendua kn cinta sy di saat sy sudah pun memperjuangkan anak sulung kami...paling terkilan ialah perempuan simpanan suami tahu yg suami sy dah berkawen dan dia tahu sy dalam pantang... saya kecewa sgt2...sy x boleh marah suami krn masih dlm pantang... sy balik ke rumah org tua sbb anak yg baru berusia 3 minggu sy tinggalkn kat rumah org tua,,, sampai je kat umah, suami mohon maaf sbb curang dgn sy... dan dia x nak ceraikan sy... lepas pantang sy balik KL hidup bersame suami dan anak... hati sy sakit bile teringatkan perbuatan suami terhadap sy... rase nye mcm x mampu nak bertahan... sy takot jd jande di usia 21 tahun dan ade anak sorg... tolong la beri sy kate semangat wahai pembace... sy sgt sedih di atas dugaan yg MAHA ESA uji... sy nak cerai tp takot x mampu nak hidup tanpe bayangan dia dlm hidup... TQ

No comments:

Post a Comment