Aku isteri ke 2. Tapi, isteri pertama x sedar diri, mintak macam2 kat suami. Aku makan hati.

Admin
0

saya merupakan isteri ke-2masa mula2 kawin smua ok ... sy siap ckp dgn hsbd baik betul No.1hsbd sy bg duit bulan2 RM1000 utk byr kete,check-up ank dgn belanja tapi sbnrnya mmg xcukup ...sy duduk dgn famli d KL manakala suami dok dgn No.1 d johor hujung minggu baru suami balik KL itu pun jika ada wang ....bulan 8/2010 baru2 ni suami keje kat KL so duduk dgn sy n family d KL No.1 dia hantar balik kg ... bila suami dok dgn sy ... saya mula bc msg hsbd .. no.1 bg ...macam2 dia mengata sy .. sungguh sy x sangka ... lagi2 bab duit ... No.1 dh la 2 tahun xkeje alasan ank xnk bercerai badan ....

sy kje ... bila sy minta duit belnja dia soh paakai duit sy kje .... since suami dok dgn sy dan sy bc msg2 dia dan bila sy tahu perangai No.1 camna n saya tya hsbd baru la dia terdiam ... rupa2nya duit selalu xcukup yg No.1 minta mcm2 ... beli cincin emas la ... sy dgn ank smp masa pantang pun pinjam duit mak dan ayah ... sy xtau nak bt camna dgn No.1 biar dia sedar diri skit ... depan suami baik sekali .... bila dia col sy cakap mcm2 ... tolong bg komen

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)