Thursday, November 10, 2011

SMS perempuan lain pada suami, "Abg bila nak hantar air? Miss u so much!". Aku kecewa.

salam,

saya telah mendirikan rumahtangga 29 ni genap 7 thn kami berkahwin. Ada sepasang anak berumur 5 dan 2 thn. suami saya seoarng pendiam dan byk sibukan diri dgn keje. Tp yg menhairankan saya duit taidak penah cukup. Keperluan saya jarang di penuhi apa tak lg utk mencantikan diri. Semua saya akan belikan sendiri. Sellau dia akan meminta duit dr saya walhal saya ni tak berkerja. Dlm diam2 saya ada jual buat kueh jualan secara kecilanSaya mahu berkerja semula tatpi di tentang kerna payah kalu berkerja.

Sangup saya tak tdo mlm utk menyiapkan kueh utk di jual.Sedih hati saya bukan bekerja utk keseronokan tp utk membantu suami juga. Saya tidk berekerja tetapi kereta dan wang utk keperluan selalu saya kn keluarkan. Hanya Allah saja tahu. Habis wang simpanan asya masa berkerja dulu .

Suami berkerja kerajaan. Saya ada suara kan utk memiliki rumah hanya dia mgatakan tidak perlu. utk belika susu anak pun saya sediakn. Adakah saya yg sepatut sediakan semua utk suami. Suami ada megatakan jika ada elaun nanti akan membayar semula janji tgal janji. Tidah pernah dia bayarpun . Setiap bulan ada memberi rm 50 KEPADA SAYA TETAPI DI KATANYA PINJAM sekejap. Anak tidak tahu kadang tu saya tidak memiliki walau pun rm 1. Sedih sayang kenagkan anak minta esuatu saya tidak dapt berikan. Saya akan masakan apa yg ada dlm rumah sahaja. Saya ada membaca sms hp dia ada wanita mengatakan "abg bila nak anta air dan miss u so much"so terdentum hati saya dan sayu. hati isteri mana sgup menerima berita begitu. Walhal semua keperluan saya tak penah di asediakn.

Ad hati nak ada skandal pula. Saya ada megatakan jika tidak suka lepaskan saya jln yg terbaik. Saya tak sgup lg . Solat pun suami tidak endah kan walaupun saya byk kali suarasa dan nasihat kan. Tidak di endah kan. Tolong lah saya . BAGAIMAN ANK ATASI SEMUA INI. ???????????????

No comments:

Post a Comment