Thursday, November 10, 2011

Aku isteri no 2. Tapi, kenapa isteri no 1 asyik serang dan tuduh aku macam2?

salam semua..

sy nak mintak pendapat dr warga KRT (positif atau negatif, x kisah).. mcm ni ceritanya.. sy ni 2nd wife. sy dgn madu tggal blainan negeri. suami plak kejenya asyik outstation, memang tak lekat kat rumah. ada masa hujung mggu je utk kami. atas dsr sedar diri sy ni no.2, byk yg sy mengalah dgn madu sy. suami belikn dia rmh bsr, kereta, hp br, brg2 kemas, perabot rmh & mcm2 lg la. sy x kisah pn semua tu, harta dunia x bole bw ke mana pn. ade rezki Tuhan bg, bila2 bole dpt.

tp masalahnya skrg, madu kerap serang sy dgn mgatakan suami dia (suami sy gak le tu) dok habiskn duit kt sy, siap tuduh sy dh bomohkn suami ktorg tu bila tiba je giliran suami balik ke rumah sy. sedangkn dlm sebulan, ade 4x hjg mggu, suami hanya balik seminggu je ke rumah sy. sy dh cuba jd sesporting yg bole, bg dorg bhubung bile2 ms hingga kdg2 takde ms privacy utk sy & suami. malahan kerap juga suami bawa dia balik kg suami / dia, sedangkn kg sy setahun sekali pn susah..

sy cuba bertolak ansur dgn madu coz kesian kt dia, ade ank2 kecil. tp dia masih buruk sangka kt sy. sy rs tak tenteram hidup bermusuhan mcm ni. ade x cara mcmana nk ambil hati madu supaya ktorang ni kalo tak berbaik pun sekurang2nya tak berburuk sangka. suami pn dh tak tau nk kata ape kt madu sy. tambah2 pulak kwn2 madu selalu menghasut madu spy menuntut cerai dr suami. tolonglah sy.. sy sygkn keluarga besar kami, walopn tepaksa mkn hati.. (adatlah hidup bermadu kn...)

No comments:

Post a Comment