Aku x layan suami di ranjang & dia curang

Admin
0

assalamualaikum...saya dh berkahwin selama 6thn dan mempunyai 2org ank prmpuan..masalah saya kini ialah saya dpt tau suami ade ada prmpuan lain yg baru sbulan dia kenali dan sudah 3-4kali keluar bersama..suami saye mngaku tapi yang mnjadi masalh saye ialah saye xpasti samada suami saya skadar berkawan@benar2 suke kan perempuan itu..sebelum ini pun dia mmg ramai kawan perempuan dan saye x ambik tau sgt..tapi kali ni perasaan saye lain..saye xsedap ati..bile saye mintak dia buat keputusan dia ckp xde ape yg nk dibincangkan...dia blh bersikap selambe sedangkan saye menjeruk rase dengan sikap dia...untuk pengertahuan KRT,sejak saye melahirkan ank ke2,saye kurang berminat melakukan hubungan intim tapi bukan saye xbagi langsung...cume dalam seminggu boleh dikatekan 2kali sahaje..suami saye ni blh dikatekan kuat nafsu...3-4kali sehari bagi lagi dia suke...dia kate itu punca dia kawan dgn perempuan lain sbb nk marahkan saye dan tertekan saye kurang melayan dia diranjang...tapi saye xtau la samada dia melakukan sex@tidak dengan perempuan tu.....

saya akui kesilapan saye tapi saye xboleh trime dia keluar dgn perempuan lain..ape pendapat KRT dlm mslh saye..kadang2 saye terfikir untuk bercerai shj kerana dia curang dengan saye...kini saye sedang berusaha untuk melayan dia..tapi bile saye tanye dia xboleh lupekan perempuan itu..saye sedih dengan pengakuan dia..ape harus saye lakukan.........saye xtau ape harus saye buat...bile pndg muke dia saye jd sakit ati..bile dia keluar aje rumah saye mule pikir yang bukan2....

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)