Wednesday, November 9, 2011

: Dah 3 tahun kahwin. Aku tak pernah 'puas' bila bersama suami. Aku dah tiada nafsu.

salam...

saya sudah berkahwin selama hampir 3 tahun dan masih belum dikurniakan anak. Masalah saya ialah saya x pernah puas dengan suami..bila ditegur n dibawa berbincang dia cume mengatakan ya dan kemudia perkara tu berlalu tanpa ada penyelesaiannya...lama-kelamaan nafsu saya untuk bersama sudah tiada kerana kerap kecewa..bukan setakat itu sahaja, setiap maslah yang ada pun begitu juga penyelesaian nya, dibiarkan masalah tu berlalu tanpa penyelesaian dan dy buat mcm x de ape2 yg berlaku...saya sudah tawar hati dgn dy n perangai dy...tapi untuk berpisah, sy fikirkan mak ayah saya..pada mereka, dy adalah suami yg baik..tapi mereka tidak sedar bahawa saya makan hati dengan perangai nya...

dy x suke saya berkawan dengan lelaki, tapi dy berkawan dengan perempuan sampaikan gmbr perempuan tu pn dy simpan dlm hp.baru2 ni, ade ponpuan cl dy jam 2 pg.bila saya bertanye, dia kata awek kawan dy..plik x, awek kawan boleh telefon pagi2 buta..awek siape sbnrnye ni..bile ditanye lg, selalu ke pompuan tu cl pg2 bute, dy kte, x selalu.kadang2 je....kadang2?banyak kli lah maknenyer kn?boleh tlg bagi pendapat untuk selesaikannya...masalahnyer sy dh tawar hati tapi di luah mati mak, d telan mti bapak...

No comments:

Post a Comment