Suamiku ustaz, tak pernah 'puas' kan aku. Dia tak pernah masukkan zakar

Admin
0

assalamualaikum..

saya baru berkahwin selama 6 bulan..kisah saya ini bukan untuk membuka pekung di dada..cuma untuk minta pendapat kalian semua..kami berkahwin pada usia yang agak muda..saya berumur 21 dan suami saya berumur 23 tahun..beliau adalah seorang yg amat dihormati oleh sesiapa sahaja yang mengenalinya kerana beliau adalah seorang ustaz..dalam masa 6 bulan perkahwinan kami alhamdulillah saya mengandung tetapi mungkin rezeki belum berpihak kepada kami..saya keguguran..masalah yang saya alami adalah saya tidak pernah puas bila bersama suami saya..tidak pernah sekali pun selama 6 bulan perkahwinan kami..bila di ajak berbincang..ada sahaja alasan dia..pernah dia cakap pada saya..'tak puas pun mengandung juga'..kadangkala, saya rasa tertekan bersama dia..tidak pernah sekali pun dia cuba untuk belajar..pernah saya cakap pada dia 'awak perlu belajar tentang ilmu seks'..tetapi dia anggap saya bergurau..bila saya bagi 'hint' supaya dia buat sesuatu xpernah dia ambil endah..untuk pengetahuan,dia xpernah memasukkan zakarnya ke dalam faraj saya..sebaliknya saya yang perlu memasukkan zakarnya ke dalam faraj saya. bila ditanya mengapa dia kata takut..saya sendiri tak faham apa yang di takutkan..tolonglah beri pandangan kalian kepada saya..saya sangat buntu...untuk cerita pada keluarga tidak sama sekali kerana semua menganggap bahawa dia adalah lelaki yang sempurna..jiwa saya terseksa..bantulah saya dengan memberi pandangan anda semua..

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)