Isteri gaji RM800, suami tak nak kerja, anak orang kaya

Admin
0
aslm semua.....

Saya rase ini ade la jlan t'akhir n ni la tempt sya dpt meluah. Masalah saya ialah suami sya yg tdk mahu bekerja. Saya akui dulu suami sye seorg yg berada tapi die mengalami kejatuhan yg truk. Saya sdah b'kawin slama 3thun dan di kurniakan seorg ank perempuan b'usia 2 thun. Sya 20thn n suami 26thn. Sya smpai saat nie saya bekerja dan suami tdk bekerja. Suami saya apbla sentuh psal keje mest marah sye n xmahu b'cakap. Saya hanya bergaji rm800 saye menanggung semua sakli api, air, duit jage anak, brg dapur dan smua skali. Saya msih dudk di umah mak sya sendri. Sya pula ade msalah dgn keluarga. Iaitu mak saye kurg dgn saye dn saye tdk baik ngn kakak sye. Mak saye akan tarik muke stiap kali kakak saye blik ke rumah.Dan mula menjauhkan diri dgn sya.
Mak suami pula t'lalu manjekan suami. Kalu bleh mahu suami dudk dkt dgn die. Sya tau itu t'baik. Tapi stiap kali suami ade dgn mak die, die akan mlas keje n mak nye akan bg duit pada nye. Mak suami bila ade bersama kami, mak suami akan ikut jer kemana kami pergi t'masuk la tdo bersama kami. Sedangkan saye penah duk dkt fmly suami mcm2 family suami ungkit. Tapi suami pkir saye suke bt mult. Tolong la saye.....

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)