Mak mertua mulut lancang

Admin
0
Assalamualaikum.....
aku nak kongsi masalah dengan kawan2 fb.... Berikanlah aku kekuatan Ya Allah,
aku dh brkahwin dgn hubby sudah 2 tahun lebih, kami di kurnia kn seorang cahaya mata , dari mata kasar melihat rumah tangga kami bahagia tetapi hakikat nya aku dan suami sering makan hati dengan sikap emak..... sering kami bergaduh di sebab kan "mulut mak dan adik", "Emak" seorang yg mesti di hormati dan di sayangi... aku cuba untuk tidak melawan kata2 dia.... tetapi semakin itulah dia mengutuk adik-beradik aku, boleh ke dia kata adik aku benak.... sudah nya aku bergaduh dengan suami, alhamdullilah suami paham keadaan aku, 2-3 patah kata aku tegur adik ipar aku... sudah nya aku yg kene balik dengan mak, seolah2 anak-anak dia jer yg cantik, yg pandai, yg elok.... kg aku kt sebelah timur... kg suami pula dlm 150km jer dr tpat kami.... jadi tiap2 minggu la aku balik ke sana, kg aku langsung tak balik.... thn 2010 ni blum lg balik, dia lupa kot yg menantu dia ni ada mak bapak.....(rindu sgt kt mek aku) sedih & marah smua nya ada.....

thanks to KRT.

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)