Masa aku berpantang, suami cabul adik perempuan aku

Admin
0

salam...

tahun ini genap 5 tahun kami mendirikan rumah tangga...namun

rumahtangga yang dibina atas dasar cinta...rasanye tidak semanis

bercinta...bermula dari tahun pertama sehingga ke tahun kelima ini

sentiasa ada dugaan..yang pastinya aku sentiasa menjadi habuan sepak

terajang...tahun pertama dugaan rumahtangga ku dimana kekasih lamana

mahu kembali kepadanya...banyak sms yang diberikan...suami berjanji x

akan contact lagi ex-girlfriendnya itu...tahun ke-2 aku mendapat

cahaya mata perempuan...ingatkan semua kembali aman...rupanya...baru

ku tahu suamiku seorang yang baran anak ku sikecil ini ditendang di

maki bile menangis....penah sekali die sepak anaknye kerana asyik

menangis sahaja...aku melahirkan anak melalui operation...sudah banyak

kali aku menasihati supaya jadilah bapa yang penyanyang...tetapi semua

tidak berubah...apabila ditegur...die kate ini disebabka aku yang

terlalu berat sebelah kepada family ku sahaja....utuk pengetahuan

anda...aku memang bergaji lebih besar dari suamiku...namun aku ada

tanggunjawap kpd ibubapaku yang uzur di kampung...suami selalu

berkata...asyik aku ajer yang menolong mak bapak...nanti adik beradik

yang lain goyang kaki...aku membantu mak bapak sebab aku tahu itu

tanggunjawab ku....aku mengikut ckpnya...sehinggaa aku x lagi

membelikan keperluan harian utuk ibu bapaku....tahun ke-3 aku disahkan

mengandung anak ke-2...suami telah berjanji jika dapat anak lelaki die

nak berhenti merokok...tapi janji tinggal janji...alhamdullilah aku

dapat anak lelaki...kelahiranya melalui operation jugak....suami tidak

pun mengotakan janjinya...apa yang paling dahsyat sekali semasa aku di

dalam patang..die telah cuba untuk mencabul adik perempuan yang tolong

menjaga aku ketika pantang...aku x tahulah die nie jenis lelaki

ape...langsung x boleh nak mengawal nafsu...apabila aku mendapat tahu

berita ini...aku jadi trauma untuk utuk bersamanya..kerana setiap kali

aku bersamanya..aku akan terbayang apa yang telah dibuat kepada

adikku...jika aku tidak melayan nafsunya...abis semua tubuh abdan ku

lebam dipukulnye...aku masih sabar lagi....tapi sampai

bile...memikirkan anak2 aku sanggup utuk bertahan...sehinggalah

semalam...die duduk dia tas perut sehigga rasa terkeluar peranakan ku

ini...aku rasa x sanggup utuk hidup bersamanya lagi..segala keinginan

nye aku penuhi dgn harapan die berubah,...tetapi rupanya die masih

lagi...sakit hati dengan mengatakan aku melebihi family ku...ape yang

harus buat lagi?

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)