Wednesday, November 9, 2011

Suami terlanjur dg

assalamualaikum......saya ingin berkongsi pendapat dengan fan KRT..saya dapat tahu suami saya ada perempuan lain dan mereka berdua pernah terlanjur...saya maki hamun suami saya bila saya tahu berita ni,saya marah sgt2..xsangka saye diperlakukan sebegini..selama ni saya melayan dia bagaikan raja.bergaduh dalam rumah tangga adatla tp suami xpernah nak mengaku apa jua silap dia..pantang ditegur....saya banyak mnegalah demi anak2...dia kata dia sayang kan saya dan ank2 tp kenapa berlaku curang belakang saya.bile ditanya suami kata xde ape2 perasaan pada perempuan tu,setakat kwn biasa...kawan ke mcmtu??tepuk sebelah tgn xkan berbunyikan???bila saya minta dia tgglkan perempuan tu,dia serba salah..kate suami dia xsampai ati..bgimana dgn hati dan persaan sya,smpai bile saya nk hidup mcm ni..saya xboleh pndg muke suami saya...luke di hati saya amat dalam..tologlah...saya inginkan pendapat teman2...suami berlagak seolah2 dia xde buat salah dengan saya..kalau ikutkan hati saya xsanggup nk hidup bersama suami lagi dah,tp kesian akan anak2...

harap2 teman2 boleh tolong bagi pendapat dan petua@ape2 saje la...saye buntu...sakit sgt2...

No comments:

Post a Comment