Problem dengan tunang

Admin
0
bertunang tahun lepas dan Insaallah bakal mendirikan masjid pada hujung tahun ni.Diharap identiti saya di rahsiakan dari umum.

Tunang saya berasal dari XXX, dia anak bongsu dr 3 org adik beradik & satu2nya anak lelaki. Dia tidak mempunyai ayah lagi, cuma mak saje. Kakak nya yang pertama telah pun mendirikan rumah tangga dan mempunyai 2 org anak lelaki, manakala kakak nya yang kedua pun telah mendirikan rumah tangga dan dikurniakan seorang anak lelaki. Family saya & dia telah menetapkan tarikh untuk kami disatukan pada bulan November tahun ni. Kakak nya yang kedua mempunyai masalah rumahtangga dengan suaminya & tidak duduk sebumbung lagi.

Masalah saya tunang saya ingin membawa kakaknya yang kedua serta anaknya ddk serumah setelah saya berkahwin dgn dia. saya tidak bersetuju kerana saya tkt mslh akn tmbl blkg ari, tunang saya terpengaruh dgn kwn2 dia ckp kakak nya tanggungjawab dia. saya telah memberi tunang saya 2 pilihan sama de saya atau kakak dia, saya kesian kan tunang saya2 tau dia serba salah

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)