Suami aku bilal surau, tapi aku malas solat. Aku tipu suami, aku dah solat.

Admin
0

Assalamualaikum....

Pertama sekali aku bersyukur kepada Allah kerana menemukan aku dengan seorang suami yang hampir sempurna (manusia tiada yang sempurna), tapi kenapa aku yang tak pernah buka mata melihat dia... Ya Allah .....Setiap kali dia menyoal aku "umi dah solat?" selamba aku menipu "dah"..... Ya Allah hina nye aku..... Setiap kali waktu solat (jika hari cuti) hubbby akan pegi surau yg x jauh dari rmah ....dan melaung kan asan.... sedangkan aku tak solat.....anak yg umur 1thn 7bln pon dah tau yg abah dia yg azan... cepat2 dia solat (solat cara budak la)... malu aku pada ank kecil..... setiap kali sebelum tido dia akan berpesan "nati solat yer mi"...aku jawab "ermmmm"......Ya Allah .... Lindungilah suami aku, anak2 aku, rumah tangga aku, keluarga aku...... jahil nya aku Ya Allah......kesian suami aku kene tanggung dosa aku....

Tapi kenapa aku malas solat.... ???????? kenapa????????umur kami 25-30tahun, ajal maut tiada siapa yang tahu.....

Kawan2 fb klau ada saper2 yg tahu mcm mane nak mengatasi "MALAS SOLAT"...... share la ilmu bersama2 saya.....aku insan kerdil, yg jahil.....

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)