Suami aku lelaki PALING JAHAT yg pernah aku kenali

Admin
0
assalamualaikum...
saya berumur 32 tahun.saya kawin dgn suami atasa dasar cinta.masih tidak ada anak..masalah saya selepas kahwin perangainya tidak berubah.antara perangainya
keburukan:
1)suka main nombor ekor
2)kdg2 main judi kad
3)suka sms perempuan yg saya tak kenal
4)tidak beri nafkah.
5)tidak suka berbual dgn saya
6)kerap keluar dr umh
7)tidak suka keluar dgn saya apatah lagi ajak jalan2
8)kerap biarkan saya bersendirian dirumah
9)suka main poker di fesbuk dari berbual dgn saya
10)buat seks sama je tekniknya..sgt membosankan..bila diajak berbincang,tiada apa2 prubahan
11)susah nak bagi saya puas..
12)sepanjang 3 tahun berkahwin,dah 2 kali dia suruh saya buat pinjaman peribadi dan saya akhirnya terpaksa akur...sebab hutangnya bnyk..
13)jenis tak suka bayar hutang
14)paling saya sedih,selepas kali kedua saya meminjam bank,saya ada tinggalkan beberapa rm dalam bank tanpa pengetahuan dia.tapi saya terlupa kad atm letak kat mana..bila saya check mmg dah lesap duit dlm tu..siapa lagi yg tau pin no saya kalau bukan dia..tp saya tak pernah utarakan hal tu pada dia.rm6000 dia curi.
15)barang kemas saya juga hilang.gelang tgn nikah dan cincin tunang
16)susah diajak keluar shopping,jalan2 even pegi beraya rumah kawan.setelah dipujuk rayu baru boleh.tp dlm keta membisu seribu bahasa.
17)tidak pernah mendapat apa2 hadiah harijadi atau anivesari.anivesari pon kalau ajak mkn kat luar tak pernah dituruti.
18)suka hisap rokok dalam rumah
19)tak pernah tlg lipat kain,basuh baju dan kemas rumah
20)kdg2 pinjam duit dan mintak prepaid
21)kalau dgn pompuan lain bercakap lembut lidah dari gigi,kalau ckp ngan saya mcm robot
22)saya selalu terjumpa benda2 hotel...(syampu paket,nescafe paket,sabun kecik)saya syak mcm dia ada hubungan dgn pompuan lain..tp saya abaikan perasaaan itu
23)kalau gaduh suka baling barang
24)selalu malas pegi kerja
25)dalam 3 tahun kawin saya boleh kira dia sembahyang.subuh tak pernah nampak langsung.magrib adalah dlm 2 kali..sembayang jumaat tak pernah...

kebaikan dia
1)kdg2 dia tolong masak,tp bersepahla..sakit mata tgk
2)dia ada jugak beli brg dapur dlm sebulan,tp dia bli sendiri tanpa saya
3)kalau kawan atau sedara saya dan dia dtg,layanan dia mmg baik..jenis pandai layan org
4)hormat org tua
5)lps dah gaduh biasanya dia yg ajak baik dulu
6)sayang' tak lekang dari bibirnya bila memanggil saya
itujelah..SORI...saya tak pandai buat karangan...skurang2nya saya dapat luahkan hati saya yg dah beku..siapapun tak tahu masalah sayani..apa yg perlu saya lakukan...hati saya sering berkata2 ingin berpisah..tp saya tak tahu macamna nak berdepan dgn semuai..mak ayah dah takde..hanya tgal adik beradik..drg pon ada kuarga sendiri..sy tak mau hidup saya sunyi..walaupon pada hakikatnya saya mmg sunyi bila walaupon dah kawen dgn dia..untuk pgetahuan pembaca,saya tak pernah tgikan suara dgn dia..dia yg selalu herdik saya kalau ada benda kami berselisih pendapat..sy byk berdiam diri dan pendam perasaan sendiri..duit saya semakin habis kerana dia...kami berdua adalah org kerja kerajaan.kesimpulannya...dia adalah LELAKI YANG PALING JAHAT YG PERNAH SAYA KENAL TAPI SAYA HIDUP BERSAMANYA...
wasalam
KRT:TLG POSTKAN DALAM FESBUK YE...SAYA NAK TAU APA KOMEN PEMBACA.SOROKKAN IDENTITI SAYA.TQ..

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)