Wednesday, November 9, 2011

Suami aku malas solat, sedangkan aku mengandung

saya baru berkahwin beberapa bulan...umur saya dan suami baru 26 tahun...masalah sy skrg..suami malas untuk tunaikan solat..

setiap kali sy solat..sy akn solat di depan die..tp die buat tak tau je..kdg2 satu hari dapt la satu wktu die solat..kdg2 xde lgsung..kdg2 dpt la 3-4

waktu..sy selalu jugak tegur2 suruh rajin solat memandgkan saya skrg sedang mengandung ....saya suruh die rajin solat dan mendoakan sy mudha untuk bersalin...tp kdg2 bile sy dah ckp byk kali tp die malas..tkt jadi derhaka pulak...bab lain mmg die tak de mslsh..makan pakai saya sume cukup...die layan saya dgn baik semua...cuma bab solat je die jadi mcm ni..sy tak putus2 berdoa supaya pintu hati die terbuka untuk berubah..

patut kah saya biarkan saja die atau setiap hari kene beleter spy die mengerjakan solat?

No comments:

Post a Comment