Wednesday, November 9, 2011

Suami kaki main game 12 jam sehari

Salam, saya nak tanya pendapat korang la...mcm mana kalau korang ada masalah mcm aku; suami kaki main game berbelas2 jam sehari...time makan baru brenti, tidur kejap, bangun tidur sambung main laagi...pegi ofis selalu lambat...semayang pun tidak...isteri tidur sorang2...kalu isteri ke pasar ke, atau ada keja lebih masa...tak dipedulinya anak2...makan tu makan, tapi kalau dr pagi tinggal, kul 5 ptg baru anak2 leh makan...sampai anak2 kebulur...sebab si bapa sibuk main game....kalau ditegur elok2 buat tak tahu...ajak bincang tak mahu...dah palu gendang perang baru nak respons....balik2 dia akan begitu juga sejak awal kawin sampai anak berderet-deret dah....

Nota: Hidup tertekan? Stress? Tak tahu nak luahkan pada siapa? Anda ada masalah dan gangguan emosi? Luahkan ke kisahrumahtangga@gmail.com. Kami akan siarkan di KRT dan dapatkan pandangan dari pembaca. Identiti anda akan dirahsiakan.

Ingatan: Luahan anda, tanggungjawab anda. Kami tidak akan bertanggungjawab akan kesan dan akibat dari luahan anda. Permohonan untuk delete masalah anda tidak akan dilayan


No comments:

Post a Comment