Wednesday, November 9, 2011

Suami kata aku menyusahkankan dia. Suruh aku mampus cepat.

salam......sy seorg berkahwin da masuk 6thn..di kurnia kan seorg anak pempuan berumur5thn....tahn ke3 perkahwinan da tahu rmh tangga saya da pon dilanda badai..suami kantaoi ngan sy..dia ade scandal ngan pempuan lain...saya bertanye dengan baik..tapi last2 sy gak yg kene maki hamun,,,hmm seme salah da sekarang dimate suami saya...ingt kan dia da putus ngan pempuan tuh...tapi sampai 2 tahn dia couple...tersentap hati sy...bile sy jumpe cd..seme pic mesra suami ngan betine tuh...sampai peluk cium haa,,,luluh hati aku bile tengok pic2 tu....hanye tuhan yg tahupedihnye hati aku tgk gambar tuh....ye lah kan kaklua bertepuk sebelah tangn tak berbunyi...laki aku pon mcm xleh tinggal betina tu..bile aku mitak di lepaskan...dia cakap x akan semudah itu...bile tanye cakap tak syng kat budak tuh...ape lah punye alasan....x sayang rela pergi konvo budak tu...xsyg lagi alasan...sy x pernoh berkoire selame nie...wlpn dalam umah tangga sy yg banyak berbelanja..tapi nie suami bls kat saya..ari2 sy ditipu jew...pakai 2 hp...satu utk awekk n stu utk sy...mcm2 no da laki sy pakai..nape lah sush sangt dia nk jujur..hati sy da tawr sangt dengan dia,,pernh satu ketike..dia maki hamun sy.."hidup ko nie memng menyusahkan aku...mampuh cepat2 lah celaka,,"sy da da takde air mata utk ditangisi lagi..sy bosan da,,give sangt....

No comments:

Post a Comment