Wednesday, November 9, 2011

Suamiku baik di depan, tapi curang di belakang aku. Ada 2 handphone, 1 tinggal di pejabat.

salam...bl difikirkan adakah sy hdp dlm kepura-puraan...dari sblm kahwin smpai stahun lebih usia perkahwinan diri sentiasa dipersalahkan...salahkan saya mencurigai suami?berdosakah kah saya berprasangka buruk pada suami? bukan niat saya utk berfikiran seperti itu..tetapi saya tidak percayakan suami saya lg...hidupnya hanya baik didepan tp curang dibelakang...stp hari tuhan tunjukkan bukti kecurangan dia tp bl saya tergur dia tak berckp dgn sy...nak xnak sy yg minta maaf ats kesilapan dan kecurangan dia..hset ada 2...satu tinggal kat pej..bl blk rumah sy cuba msj hset tu off tp bl dia gi keja sy cb msj dpt pula...sebagai isteri sy gabungkan nm saya dgn suami sbg cnta sy pd suami tp sedih ht sy bl dpt th password fb,password hset gabung nm dia dgn bekas kekasih...saya x kisah kalu dia curang dibelakang saya untuk seorang perempuan tp ini dah tidak terkira....mgknkah suami sy mata keranjang ataupun hobi suami sy yg suka melayan....sy tak kisah kalu dia nak berkawan tp kalu dah mesej yg mencabar kesabaran sy sbg seorang isteri perlukah sy telan...sedangkan dgn sy sejak kahwin tak pernah dgr kata syg, cinta, rindu dan maaf....jiwa saya tertekan tp sy terlalu cintakan dia...sy tak th smpai bl sy perlu lalui semua ni..lagaknya mcm org tak pernah buat salah setiap hari menyakitkan ht sy...

No comments:

Post a Comment