Suami ku curang. Sorok telefon sebab privacy.

Admin
0

Ya Allah..kuatkan hati hambamu ini...dugaan apakah ini yg terpaksa ku lalui...

Aku terlalu sygkan suami aku...seluruh jiwa raga diserahkan kepadanya...ibarat nyawaku..x berdaya ku lalui khdpn ini tnpa dirinya disisi..begitulah kuatnya cnta aku pd suami..tp bg diri suami aku..dendam kenangan lalu merosakkan kebhgian rumah tangga aku..silap sikit ada saja yg nak diungkit...knp kslhan aku nmpak tp bl kecurangannya aku ungkit dia ttp salahkan aku dan buat tak dengar apa yg aku katakan...kecurangan suami aku telan...demi ksh syg aku pdnya..tp smpai bl mmpu aku bertahan..knp suami seksa aku mcm ni..sblm kahwin msg2 dah ngaku kslpn diri..tp bl dah kawin lain pula jdnya...knp bl aku bersuara suami kt prmpn2 lain x pernah ckp lebih kurang dgn dia..aku sedih..bkn sengaja aku utk meninggi suara tp kalu semua kslhn aku yg terpaksa pikul ksbran aku pun dah hilang...aku sbr dgn stp perbuatannya..kecurangannya..ht isteri mn x skt kalu suami gabung nm dgn prmpn lain..ht isteri mn x skt apabila diri diperbandingkan dgn prmpn lain..ht isteri mn x skt bl kecurangan suami hnya mmpu dipendam takut utk bersuara diri yg akan dipersalahkan..ht isteri mn x sakit bl ditanya pasal telefon yg disorkkan kt msg2 ada privacy sndiri..hati isteri mn x sakit kalu setiap hari ditipu..hati isteri mn x sakit kalu kekurangan isteri dicerita pd prmpn lain...aku x mmpu buat apa-apa..hnya airmata yg mmpu mengalir..aku tak mahu hubungan suami isteri hnya pada sijil nikah..aku tak mahu kehidupan aku sehari2 sbg suami isteri berlandaskan dendam semata2...adakah aku perlu bertahan..atau berundur diri demi dptkn kbhgiaan aku kembali..aku keliru...cnta dan kasih syg aku membantutkan sgl2nya utk aku membuat keputusan yg sewajarnya..

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)