Suami memukul, menendang, menghantuk kepala ke dinding & memijak kepala isteri

Admin
0

suami pernah memukul, menendang, menghantuk kepala di dinding & memijak saya sambil berkata "itu mak aku, itu mak aku...."

sebelum kejadian itu saya menjadi benggang kerana dia menujukkan sikap bengis & memberontak di rumah kerana mungkin ketika itu maknya sedang sakit dan dia anggap saya tidak mengambil berat terhadap ibunya.

pada waktu itu juga saya benggang dan berkata "awak hanya boleh ckp elok2, faham & bincang baik2 dgn mak awak saja, dgn saya semuanya salah" dan saya terus dipelakukan seperti itu... semasa dia memijak saya, saya rasa seperti tiada maruah & dihina.. kini setiap hari pun saya tidak boleh melupakan perkara itu... betul2 saya rasa seperti tiada harga diri lagi utk hidup bersamanya

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)