Wednesday, November 9, 2011

Suami tak bagi kerja. Aku takde duit.

saya mengandung...baju semua dah tak muat...teringin nak pakai baju lain...tapi suami tak berduit...takkan keluar rumah pun nak pakai kain batik jer..saya sendiri tak de duit masuk..nak mintak adik beradik segan....barang kemas semua kat pajak gadai.....duit dalam simpanan tak ada langsung....ada tK orang lain hidup mcm saya?xda saving....makan sekat2....bil api air tertunggak...sepanjang kawin dah dekat 5 buah rumah kami pindah sbb tak mampu byr sewa....penat lah mcm ni....suami kerja sendiri...kewangan tak tentu....kadang2 saya rasa tertekan coz kewangan tak stabil....semua org kawin ada ke rasa apa yg saya rasa....saya bosan.....salah ke saya rasa mcm ni...saya manusia biasa....saya cemburu tgk kawan sebaya hidup berduit....pakai cantik2...pakai kereta sendiri.....suami belikan brg kemas...bersalin kat hospital swasta....rumah tak perlu sewa....makan tpt sedap2....saya....:) saya rs bersalah bila rasa mcm ni.....tpi saya takda tempat mengadu....nak mengadu pd keluarga nanti masalh besar....silap2 diorang suruh saya mtk fasakh....suami sy baik...x masalh apa kecuali dr segi kewangan....sy dah biasa ada duit sndr sbb parents salalu bg n bekerja...tp bila kwin suami tak bagi kerja....bila ajaak bincang suami tak nak...sy makan hati.....tolonglah saya....

No comments:

Post a Comment