Suamiku curang dengan janda anak satu

Admin
0

salam..saya memerlukan beberapa nasihat:

saya telah berkawen 2 tahun setengah..dn ada ank yang baru berumur setahun 5 bulan...masalahnya suami saya telah berlaku curang dgn janda anak 1.

selama ini saya bersabar dgn sikap dia..dn suatu hari sy terjumpa gambar mereka bermesra..sy dh bg warning..dn suami berjnji xkan melakukn nya lagi..

tetapi ingtkn dia dah berubah..ttpi dia ttp bersama dgn janda tu...smpaikan janda tu msj yg bukan2 tentang saya..dapat msj di hp..msj saya di Fb...mengata sy yg x pndai jga suami....sbb itu suami datang cri dia...sy mmg panas hati dn fwd smua msj2 yg dia bagi kepada suami...ttpi suami langsung x pertahankan sy dn ank....smpai suatu hari..sy bernekad mmbuat kptsn pergi ke pjbt agama utnuk meminta nasihat...selepas itu suami mula berubah..kembali kepada saya dan anak...suami telah mmbuang no tpn yg lama dn mggunakan yg baru..jadi janda itu x dapt cri lah..saya ingtkan kisah berakhir di sini shj..ttpi..mak janda itu pergi ke tmpat kerja suami dgn membawa geng..pergi memukul suami...lama kelama an..sy baru dapat tahu suami pernah tido bersama di Hotel..dsn janda itu kata kat saya dia di sahkan mengandung...sy ader bgthu suami,,.ttp suami tidak percaya yg itu anak dia...sbb sebelum ini janda tu pun ader tdo dgn llki lain...jadi sy dn suami telah berpakat mahu bawa janda itu ke klinik..untuk mengesahkan btul ke dia hamil...kalau benar..suami nak tnggu smpai ank tu kuar..dan buat Test DNA...kalau terbukti benar itu anak suami saya..suami saya akn bertanggunjwp...tapi bagi sy sbgai isteri...mmg hancur dh kepercayaan terhdp dia wpln skrg ni dia tlah berubah..saya x sanggup nk jadi madu..lagipun suami mengaku dia dah tiada hati dgn janda tu..skrg baru bertemu buku dgn ruas...bantulah saya...apa yang perlu saya buat...............

haruskah saya melepaskan suami...untuk janda itu....atau sy bertahan memendam rasa dan terus bersabar...dugaan ini terlalu berat untuk saya hadapi...

rasanya saya ingin membawa anak pergi jauh2 mencari kebahagiaan...........

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)