Aku dah nak bertunang... tapi...

Admin
0

hai... sebenarnya nk kongsi masaalh yg bagi sy besar la gak...

saya akan bertunang ngn A. saya n A ni dh lama bercinta adela dalam 4 5 taun. n adela 2 kali putus ngn A tapi kiteorg sambung balik hubungan ni sampai la kiteorg decide nk tunang. nak di jadikan cerite, saya berkenalan la ngn B. B ni mg baik, romantik, loving n semue la ciri2 lelaki yang saya idamkn selama ni. B layan saya dengan baik. sampai 1 hari die cakap yang die cintakan sy. padahal B tau yang saya akan bertunang dengan A. B kenal dengan A n A pon kenal ngn B. Tapi saya sedar yang saya lebih sayang kan B daripada A. Malangnya B sudah berkahwin. lebih malang lagi A dan B boleh di katakan ade pertalian darah. A tak tau pon hubungan kami dan isteri B pon xtau wujudnya saya dalam hidup B. B sanggup utuk bernikah ngn saya dan amek semue risiko yang ada asalkan sy dlm hidup die . tapi malangnya saya dalam keadaan serba salah kerana komitmen saya dengan A kerana semue persiapan pertunangan sedang di buat dan semue ahli keluarga A amat gembira dengan berita pertunangan kami. apa yang ptt sy buat?? saya tak sangggup nk luka kan hati banyak pihak cume kerana hubungan saya ngn B. tapi saya sayangkan B sangat2. tapi dalam masa yang sama sy rasa bersalah ngn isteri B. saya xtau nak pilih yang mana.. saya sayangkan A tapi saya cintaka B.

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)