teri pernah terlanjur 3 kali sebelum kahwin. Suami juga pernah terlanjur, tapi suka mengungkit kisah lama.

Admin
0

Setahun yang lps saya dpt tahu suami saya curang dgn saya. dgn janda anak 3..hubungan dorang dh mcm suami isteri.mereka melakukan seks di bilik tidur kami,atas katil kami..ya Allah...bila saya dpt tahu mmg saya btl2 sakit hati tp dlm masa yg sama saya bg peluang pada suami utk berubah.

tp baru2 ni saya bergaduh dgn suami. suami ungkit kisah saya yg dulu..dia kate dia tak boleh terima kenyataan. bila saya pk2 balik sepatutnya saya yg patut melenting dgn ape yg dia telah buat pada sy setahun yg lalu. tp saya xpernah mengungkit kisah silam suami..

smpi ke hari ni kami xbckp..

saya tertekan dan dh tak tahan lagi dgn semua ni..suami maki2 saya di khalayak org ramai..suami ckp 'kau ni mmg perempuan sial,keturunan anjing..perempuan sundal anak haram..

ape yang patut saya lakukan??

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)